Tuesday, May 26, 2009


k, first of all... buku ini mmg bez (tak tahu la kalo ada orang tak suka, apa boleh buat, org minat lain-lain, x leh nak paksa) 

masa tgh bt post nie, x habis baca lg, malah br beli tghari tadi, tp smpai sekarang tak habis baca, bab apa?
bab tgh menghayati, x maksud, aisya sofea tak bez, norhayati ibrahim tak bez, 
tp ada gaya tersendiri yg buat kita love the book...
aku minat gak mikhail ramlee awang murshid 
(mmg bertuah nasib engko la kawan aku yg bg aku minat citer nie) 
bab misteri dan thriller nya,
aku mnat aisya dan norhayati bila nak part jiwang sikit,
dan aku minat hlovate 
(setiap koleksinya, except shubert bb x suka ending kot) 
bb santai dan cara dia menulis blh buat kita gelak sampai terguling-guling 
(even rumate aku seram dibuat oleh perangai aku) 
dan menangis bila part nak menangis betul-betul... 
(lg rumate aku takut tgk, sorry rumate, aku mmg cam nie, tahan la perangai aku yerk! hehehe)
so, apa aku nak bgtahu?
rooftop rant? yg terbaru nie? hmm...
well, citer dia bez, kalo kita ada family yg sedang bt tekanan jiwa, ok...
bt kita kenang blik zaman masalah tu yg kaitan dengan depression, ok.. blh baca..
yg minat baca style penulis yg santai, tibai suka hati rojakkan bahasa, ok, pass blh gak... aku lg suka dari ayat yg formal bangat.. heheheh
citer pasal persahabatan? blh ada gak...
pernah fikir pasal bila kita rasa org tak ambil berat pasal kita?
pernah rasa kita mcm dilayan berat sebelah?
pernah rasa kita nak capai sesuatu impian ttp sentiasa kena pandang rendah?
pernah tak bila kita rasa hidup nie sgt la unfair?
aku pernah, dan aku rasa buku nie pun cakap pasal hal tu...
so, kalo nak tgk bez ke tak citer nie... baca la sendiri..
mcm aku kata...
kita semua mmg manusia, tp x semua ada hati dan minda yg sama, 
so x heran kalo taste pun x sama...
aku no hal, and aku ok jer...
bb bg aku semua ada hak...
heheheheh

No comments:

Post a Comment